App in a Day 24 September

ico-eng

Porini, together with Microsoft, invites you at App in a Day which will take place on September 24: an all-day interactive training to learn how to create custom business applications without writing code, leveraging the Microsoft Power Platform technologies – Power Apps and Power Automate.

App in a Day is designed to accelerate your Power Apps and the rest of the Power Platform stack experience with a comprehensive training in a single day led by a certified Microsoft Partner.

The training course will be held by Porini team, who specializes in creating PowerApps Solutions.

You will learn how to build custom apps that run on mobile devices, and share them inside your organization securely.

Date: September 24, 2020
Location: Virtual Room

ico-ita

Porini, in collaborazione con Microsoft, è lieta di invitarti ai App in a Day che si terrà il 24 settembre: un corso di formazione interattivo di un’intera giornata per imparare a creare applicazioni aziendali personalizzate senza scrivere codice, sfruttando le tecnologie Microsoft Power Platform, Power Apps e Power Automate.

App in a Day è progettata per accelerare la tua esperienza su PowerApps e sul resto dello stack Power Platform con una formazione completa in un solo giorno guidata da un partner Microsoft certificato.

Il corso sarà tenuto dal team Porini, specializzato nella creazione di soluzioni PowerApps.

Imparerai come creare app personalizzate in esecuzione su dispositivi mobili e condividerle in modo sicuro all’interno della tua azienda.

Data: 24 settembre 2020
Sede: Aula Virtuale