ico-eng

Porini is a supporting member of CUOA Business School, the school with the longest tradition in Italy with the mission of training the managerial class necessary for the development of the country’s entrepreneurial system. Being a member means promoting and supporting the talents and excellence of Made in Italy in the global market, in the utmost coherence with social responsibility initiatives, in the logic of sustainable growth.

The CUOA, with its extensive network of supporters, also constitutes a community rich in opportunities, with the possibility of sharing experiences with leading companies in various industrial sectors, of increasing the skills of its management, of obtaining greater brand visibility and of being kept up-to-date on the main innovations.

In March 2023, Porini held an event on one of the crucial topics, that of artificial intelligence and the role it plays within companies, as a tool capable of automating business processes and rationally supporting internal decisions.

Follow us to be updated on our events

CUOA Business School is based in the eighteenth-century Villa Valmarana Morosini in Altavilla Vicentina in the province of Vicenza.

ico-eng

Porini è socio sostenitore di CUOA Business School, la scuola di più antica tradizione in Italia con la mission di formare la classe dirigente necessaria per lo sviluppo del sistema imprenditoriale del paese. Essere socio significa promuovere e sostenere  talenti e le eccellenze del Made in Italy nel mercato globale, in massima coerenza con le iniziative di responsabilità sociale, nella logica di una crescita sostenibile.

Il CUOA con una rete di sostenitori molto ampia costituisce anche una community ricca di opportunità, con la possibilità di condividere esperienze con aziende leader in diversi ambiti industriali, di accrescere le competenze del proprio management, di ottenere maggiore visibilità del proprio brand e di essere aggiornati sulle principali innovazioni.

Porini, a Marzo 2023, ha tenuto un evento proprio su uno dei temi cruciali, quello dell’Intelligenza artificiale e sul ruolo che ricopre all’interno delle aziende, in quanto strumento capace di automatizzare i processi aziendali e supportare razionalmente le decisioni interne.

Seguici per essere aggiornato sui nostri eventi

CUOA Business School ha sede nella settecentesca Villa Valmarana Morosini ad Altavilla Vicentina in provincia di Vicenza.