Discover Workshop: Frontline Workers

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Consumer needs and expectations have changed significantly during the pandemic, creating new customer service models that tend to reward companies that can adapt to new scenarios with greater flexibility.

And the expectations of workers and employees have also changed, and these needs must be addressed with increasing efficiency. Technology plays a key role in facilitating these types of workers, the Frontline Workers, in the performance of their duties, with unquestionable advantages for the entire organization.

Join the next Discover Workshop: Frontline Workers scheduled for April 27, 2022, during the session we’ll learn more about how Microsoft solutions help companies in digitizing Frontline Workers.

Date: April 27 2022 | 10 – 11 am

Location: Microsoft TEAMS

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Le esigenze e le aspettative dei consumatori sono cambiate sensibilmente durante la pandemia, creando nuovi modelli di servizio al cliente che tendono a premiare le aziende in grado di adattarsi ai nuovi scenari con maggiore flessibilità.

E sono cambiate anche le aspettative dei lavoratori e dei collaboratori che tali esigenze devono saper indirizzare con sempre maggiore efficienza. La tecnologia gioca un ruolo chiave per agevolare queste tipologie di lavoratori, i Frontline Workers, nello svolgimento delle proprie mansioni, con indiscutibili vantaggi per l’intera organizzazione.

Unisci al prossimo Discover Workshop: Frontline Workers in programma il 27 Aprile 2022, durante la sessione vedremo più da vicino quali soluzioni Microsoft propone per aiutare le imprese nella digitalizzazione dei Frontline Workers.

Data: 27 aprile 2022 | 10.00 – 11.00

Luogo: Microsoft TEAMS