ico-eng

Do you want to know how Microsoft Dynamics 365 and AI can optimise business processes in Retail, improve the customer experience and increase competitiveness?

Then we look forward to seeing you on 15 March at 10:00 a.m. at Microsoft House in Milan for an exclusive event where our experts will explore:

  • How to make the most of Microsoft Dynamics 365 features, enhanced by Artificial Intelligence with Copilot
  • How to adopt innovative solutions such as P4Loyalty and P4Clienteling, focused on loyalty and on the boosting of one-to-one customer relationship management, for an Omnichannel Customer Experience
  • How a winning Customer Centric strategy can bring concrete benefits, with exclusive testimonials from our customers
  • How to use GenerativeAI for new possibilities of customer interaction

The event is led by our Presales team, Alessandro Levantini and Laura Gandini, with Federica Desirello, Porini’s Project Manager & Fashion/Retail Solution Lead.

Michele Camuri, EMEA Director of Specialist & GBB for Retail and Consumer Goods at Microsoft, also took the stage to talk about ‘retAIl: the new frontier of innovation with Microsoft Business Applications’.

The meeting is open to all retail operators who want to discover how new technologies can transform their business and make it more competitive.

Date: 15 March, 10.00 a.m. – 01.00 p.m.
Location: Microsoft House, via Pasubio 21 – 20154 Milan

ico-ita

Vuoi sapere come Microsoft Dynamics 365 e l’IA possono ottimizzare i processi aziendali nel settore Retail, migliorare la customer experience e aumentare la competitività? 

Allora ti aspettiamo il 15 Marzo alle ore 10:00 in Microsoft House a Milano per un evento esclusivo dove i nostri esperti analizzeranno:

  • Come sfruttare al meglio le funzionalità di Microsoft Dynamics 365, potenziate dall’Intelligenza Artificiale con Copilot
  • Come adottare soluzioni innovative come P4Loyalty e P4Clienteling, focalizzate sulla fidelizzazione e sulla gestione spinta della relazione one-to-on con i clienti, per una Omnichannel Customer Experience
  • Come una strategia Customer Centric vincente può portare benefici concreti, con le testimonianze esclusive dei nostri clienti
  • Come utilizzare la GenerativeAI per nuove possibilità di interazione con i Clienti

L’evento è condotto dal nostro team Presales, Alessandro Levantini e Laura Gandini, insieme a Federica Desirello, Project Manager & Fashion/Retail Solution Lead di Porini.

Sale sul palco anche Michele Camuri, EMEA Director of Specialist & GBB for Retail and Consumer Goods di Microsoft per parlare di “retAIl: la nuova frontiera dell’innovazione con Microsoft Business Applications”

L’incontro è aperto a tutti gli operatori del Retail che vogliono scoprire come le nuove tecnologie possono trasformare il loro business e renderlo più competitivo.

Data: 15 marzo, ore 10.00 – 13.00

Luogo: Microsoft House, via Pasubio 21 – 20154 Milano